În primul rând pierdeți grăsimea corporală. COMPOZITIE CORPORALA SAU KILOGRAME?

COMPOZITIE CORPORALA SAU KILOGRAME? | ALEX MARCU FITNESS

O întrebare foarte frecventă în comentariile de pe site este cum să transformi grăsimea în mușchi și care ar fi cel mai rapid mod de a realiza acest lucru.

Potențial de pierdere în grăsimi de patru zile

Din păcate, nu este posibilă transformarea grăsimii corporale în masa musculară. Ei bine, cel puțin nu așa cum vă imaginați.

  • Pagina principala » Gestionarea greutății » Dietul de patru zile pentru a pierde grăsimea corporală Dietul de patru zile pentru a pierde grăsimea corporală Deși s-ar putea să fiți tentat să încercați o dietă accidentală pentru a pierde în greutate rapid, probabil că nu veți obține rezultatele dorite.
  • Trebuie să scap de greutate?
  • L dopa pentru pierderea în greutate
  • Его обворожил скрип мокрой травы под ногами.
  • COMPOZITIE CORPORALA SAU KILOGRAME? | ALEX MARCU FITNESS

Deoarece transformarea grăsimilor în masa musculară este "imposibilă" Masa musculară și grăsimea sunt țesuturi complet diferite și pentru scopuri diferite în corpul nostru. Țesutul care formează masa musculară este compus din proteine, apă, glicogen o formă de energieîn timp ce grăsimile corporale sunt compuse dintr-o legare a celulelor care au grăsimi.

Calculator de grăsime corporală Obțineți un procent instantaneu al grăsimii corporale

În plus, scopul principal al masei musculare este de a permite mișcarea corpului, în timp ce grăsimea servește în primul rând ca o rezervă de energie pentru organism în situații specifice.

Fiecare tip de țesut este, de asemenea, capabil să genereze energie în moduri diferite și produce hormoni în moduri diferite țesutul adipos poate crește conversia testosteronului la estrogen, de exemplu.

Aflați cum să vă pierdeți grăsimea corporală fără să pierdeți masa musculară valoroasă În primul rând, este extrem de important să înțelegeți că pierderea în greutate și pierderea de grăsime sunt două lucruri diferite. Greutatea cuprinde o serie de factori cum ar fi mușchi, grăsimi, glicogen și apă. Chiar dacă avem tendința de a spune că dorim să pierdem în greutate prin programele de scădere în greutate, în realitate, practic vrem să ne pierdem grăsimea și nu mușchii. O modalitate majoră de a pierde grăsimea este prin deficitul de calorii. Când consumați mai puține calorii, corpul dvs.

Pe scurt, mușchii și grăsimile corporale au foarte puține lucruri în comun, iar corpul uman nu are cum să transforme unul în altul. Dar pentru că atât de mulți oameni cred și caută acest lucru?

în primul rând pierdeți grăsimea corporală slabire usoara in mod natural

Această convingere că putem transforma grăsimea în mușchi provine în principal din anunțurile imense care arată transformări în care o persoană a pierdut multă grăsime și a câștigat o mulțime de mase musculare. Acest lucru dă impresia că persoana a "schimbat" grăsimea corporală pe care o avea pentru masa musculară. Problema se înrăutățește atunci când aceste transformări vin însoțite de anunțuri care promit doar acest schimb de minuni.

Din păcate, nimic din lume nu va transforma grăsimea în masa musculară și viceversa.

Stabiliți obiective rezonabile

Acest lucru înseamnă, de asemenea, că, dacă o persoană cu prea multă mase musculară se oprește de formare, nu va deveni obeză, deoarece întreaga masă în primul rând pierdeți grăsimea corporală devenit grăsime corporală.

Acesta este un alt mit plictisitor frecvent utilizat de cei care nu doresc să urmeze antrenament și dietă sau intenționează intenționat să demece pe cineva care are prea multă mușchi.

în primul rând pierdeți grăsimea corporală reîncărcați arzătorul de grăsime

Ce se întâmplă de obicei, în acest caz, este cineva cu cantități mari de mase musculare, opriți pur și simplu antrenamentul și dieta. Acest lucru va determina această persoană să piardă majoritatea rezultatelor.

Pagina principala » Fitness » Calculator de grăsime corporală Obțineți un procent instantaneu al grăsimii corporale Calculator de grăsime corporală Obțineți un procent instantaneu al grăsimii corporale Există modalități diferite de a măsura procentajul de grăsime corporală. Utilizarea unui calculator simplu pentru grăsimi corporale este cea mai simplă metodă, deoarece nu necesită unelte speciale sau întâlniri lungi cu un specialist. Veți avea nevoie de o măsurătoare de bandă de bază și aproximativ cinci minute pentru a strânge toate datele de care aveți nevoie pentru a obține o măsurare a grăsimii corporale instantanee. Când să luați măsurători Pentru a obține rezultatul cel mai precis, veți dori să efectuați măsurătorile în primul rând dimineața. Greutatea dvs.

La urma urmei, corpul tau raspunde la stimulul generat de antrenament, si cu o nutritie adecvata, creste. Dacă nu mai faceți acest lucru, nu există niciun motiv pentru care organismul menține masa musculară.

în primul rând pierdeți grăsimea corporală aplicații pic pentru pierderea în greutate

Textul continuă după publicitate. Deja câștigul de grăsime în comun apare deoarece practicantul, în plus față de oprirea dieta și formarea, adoptă obiceiuri proaste care favorizează acumularea de grăsimi. Ce se poate face cu adevărat Dacă sunteți interesat de acest subiect și ați venit aici, este foarte probabil că într-o oarecare măsură va trebui să pierdeți grăsimea și să câștigați masa musculară.

  • Vestea bună este că în spatele fiecărei scheme de dietă de succes există o știință simplă: Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să consumi mai puține calorii decât arzi.
  • Home Dupa cum se observa si din poza articolului, avem doua exemple de analiza a compozitiei corporale la persoane diferite ca si procentaj intre masa musculara si cea adipoasa.
  • Cum să slăbești studiul în străinătate
  • După aceea, programul face calculele și vă oferă numărul dorit.
  • Procentul de grasime corporala si daca ar trebui sa scapi de greutate

Vestea bună este că ambele probleme pot fi rezolvate cu o pregătire adecvată și o dietă. Vestea proastă este că fiecare problemă trebuie tratată într-un mod specific și în timp util.

în primul rând pierdeți grăsimea corporală ampang pierdere în greutate

De ce? Pur și simplu pune, mai multe grăsimi corporale, cu atât mai ușor este de a câștiga chiar mai mult grăsime. Pentru a câștiga masa musculară este necesar să consumați mai multe calorii decât corpul are nevoie, să susțină funcționarea corpului și să susțină hipertrofia musculară.

Acest lucru înseamnă că va trebui să mănânci mai mult decât obișnuitul de a crește, și de a face acest lucru în timp ce excesul de greutate este o idee rea. Puteți câștiga chiar și mușchi, dar nu va fi meritat atunci când este timpul să pierdeți, deoarece o mare parte din câștig poate fi pierdut.

Related Content

Câștigarea masei musculare necesită consumarea mai multor calorii decât necesită corpul, în timp ce pierderea de grăsime necesită altfel; a consuma mai puțin calorii. Când consumăm mai puține calorii, corpul nostru este forțat să caute alte surse de energie pentru a se susține, practic făcând grăsimea folosită ca sursă de energie prin arderea grăsimii.

Problema este că acest lucru, de asemenea, sabotaj procesul de hipertrofie, deoarece organismul nu va avea suficientă energie pentru a sprijini creșterea musculară, care este scenariul ideal pentru acest scop. Câștigarea mușchiului și pierderea de grăsime în același timp apar doar în situații extrem de specifice.

De exemplu: Oamenii care nu s-au antrenat niciodată în viață - atunci când o persoană care nu a dat niciodată stimuli organismului crește pentru a începe formarea, câștigurile inițiale vor apărea chiar și antrenamente greșite sau fără dietă. În această situație, în primele câteva luni de antrenament, chiar mănâncă puțin în scopul arderii grăsimilor, individul poate câștiga încă mușchi în același timp.

Ce se poate face cu adevărat

Oamenii care se întorc la antrenament după un timp au oprit - datorită memoriei musculare, este mult mai rapid să recuperați câștigurile pe care le-ați avut o zi și acest lucru poate să apară chiar dacă nu vă alimentați pentru a câștiga mase musculare.

Genetică favorabilă - unii norocoși au pur și simplu facilitatea de a câștiga musculare, indiferent de ceea ce fac. În aceste cazuri rare, este posibil să se obțină masa musculară și să se piardă în același timp grăsimea. Consumul de droguri - Steroizii anabolizanți pot favoriza obținerea masei musculare și arderea grăsimilor în același timp. Pentru toate celelalte în primul rând pierdeți grăsimea corporală, din păcate, cea mai bună cale de ieșire este de a face primul gol și apoi de a merge la celălalt.

în primul rând pierdeți grăsimea corporală stupi arzători de grăsimi

Pe scurt Este posibil să pierdeți grăsimea și să câștigați masa musculară, dar transformați grăsimea în masa musculară și viceversa, niciodată. Dacă aveți nevoie pentru a reduce acumularea de grăsimi și doriți să obțineți masa, concentrați-vă mai întâi pe o dietă de ardere a grăsimilor.

Fiind cu un procent bun de grăsime este deja pe jumătate, de aici vă veți simți foarte bine cu voi și vă veți putea concentra în întregime pe câștigarea masei musculare, fiind capabili să aveți un corp fizic bun în tot acest proces.

Mai multe despre acest subiect