Am renuntat la zahar si nu am slabit, Cateva strategii care te vor ajuta sa renunti la zahar

Viata fara dulciuri - Be a masterpiece

Consumăm mai mult zahăr decât ne dăm seama, fiincă zahărul este inclus în majoritatea alimentelor pe care le consumăm, inclusiv în legume și fructe.

Am renuntat la zahar si nu am slabit

Autor: Dr. Puneți zahăr în cafea? Consumați zilnic cel puțin două căni?

Timp estimat de citire: 4 minute, 17 secunde Exista o diferenta intre zaharurile adaugate si zaharul care se regaseste in mod natural in alimente, precum fructoza din fructe si lactoza din lactate.

Nu ratați în nicio zi desertul, fie că e vorba despre o ciocolățică minusculă, o prăjitură de casă sau un biscuit crocant? Atunci e momentul să faceți un bilanț scurt al consumului de dulce, mai ales dacă vă doriți un corp numai bun de etalat pe plajă. Tu știi cât zahăr consumi zilnic?

Am renuntat la zahar si nu am slabit

Și cel mai important aspect este următorul: când mâncăm mai mult decât ardem, excesul se poate depune sub formă de grăsime. Gândiți-vă câte cubulețe de zahăr puneți lunar doar în cafea: cel puțin Iar dacă la acestea se adaugă zahărul din dulciuri, mierea din ceai sau fructoza, pe care multă lume le consumă pentru că le consideră mai sănătoase decât zahărul, atunci rezultă sigur niște mii de calorii al căror rol nu este decât acela de a da gust, cu prețul transformării în grăsime.

De cat zahar are nevoie corpul meu?

O linguriță de Am renuntat la zahar si nu am slabit are cam 16 calorii. Și poate că nu atât cifrele contează cât efectele pe care le are în corp consumul constant de zahăr.

Am renuntat la zahar si nu am slabit

Acestea sunt transformarea excesului în grăsime, favorizarea inflamației din corp și implicit a celulitei, creșterea bruscă a glicemiei care vine la pachet cu un apetit crescut, afectarea structurilor celulare prin procesul de glicare care înseamnă și îmbătrânire prematură.

Ca să nu mai spunem că unii specialiști spun că zahărul dă dependență. Dar cum rămâne cu cafeaua și cu deserturile, veți spune? Apoi, desertul ar trebui să fie un răsfăț săptămânal și nu mai mare de dimensiunea unei cutii de chibrituri.

Slăbește garantat, renunță la zahăr!

Iar mierea trebuie privită la fel ca zahărul din punctul de vedere al caloriilor: excesul îngrașă garantat. Și nu în ultimul rând, trebuie să corelați consumul de dulciuri cu sportul pe care-l faceți.

Am renuntat la zahar si nu am slabit

Încercați să ardeți pe bandă câteva sute de calorii dintr-o felie mare de tort. S-ar putea să vă gândiți de două ori înainte de a vă repezi asupra ei.

Post navigation

Oricum, chiar dacă vă puteți lăuda cu un supermetabolism, numărul de calorii din zahăr nu trebuie să depășească 10 la sută din necesarul zilnic de calorii. Dacă simțiți că vi se face poftă de dulce, mestecați gumă.

Si ce fel de regim. Si cat am slabit. Si daca se poate trai cu sport si fara carbohidrati se poate. Asa ca voila, va povestesc de unde a inceput toata nebunia, si ce am observat in cele doua luni in care am trait fara fainoase si fara zahar, the horror!

Aveți șanse ca pofta să treacă. Și nu vă repeziți în fructe proaspete sau și mai rău în cele uscate: excesul își va pune amprenta pe coapse, șolduri, abdomen.

CUM AM SLABIT 18 KG / IUBIREA DE SINE *dieta, sport, depresie*

Oricum, citiți cu atenție eticheta oricărui produs alimentar: există glucoză, fructoză, maltoză sau dextroză în multe preparate care nici măcar nu sunt dulciuri! Totuși, un cubuleț sau două de ciocolată neagră vă pot potoli pofta de dulce, la un număr mai mic de calorii!

Am renuntat la zahar si nu am slabit

Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.

Mai multe despre acest subiect