Mananca la intretinere pierde grasime

mananca la intretinere pierde grasime

Distribuiți pe linkin Schimbarea carbohidraților într-un instrument eficient al dietei tale este mai ușoară decât crezi. Până acum nu aveai multe opțiuni. Dacă vrei să te usuci, trebuia să fii pe o dietă strictă și săptămâni de restricții alimentare să-ți îndepărteze un pic de grăsime, dar te făceau și mai mici și mai slabe. Dacă obiectivul tău era să crești, trebuia să mănânci ca un porc. Dar, desigur, nu numai că ai obținut mai multă masă musculară, ci și mai multă grăsime.

Motivul pentru care ambele strategii au dus la rezultate mai puțin satisfăcătoare poate fi răspuns cu un singur cuvânt: carbohidrați. Consumul de cantități mari de carbohidrați și cu siguranță tipurile de zahăr și amidon vă va crește nivelul de zahăr din sânge. Acest lucru declanșează eliberarea hormonului insulină, pentru a scădea din nou nivelul glicemiei. Dacă tocmai ați antrenat forța, asta este bine, atunci carbohidrații contribuie la recuperarea mușchilor.

În orice alt moment al zilei, insulina va păstra acele calorii sub formă de grăsime.

efecte de scădere în greutate pe termen lung

Manipularea acestui efect este cheia obținerii corpului perfect - uscat, muscular și puternic. Descriem două metode de manipulare a carbohidraților care au fost cercetate și testate. Una pentru a pierde grăsime și una pentru a câștiga masă musculară slabă. Le puteți alterna pe tot parcursul anului pentru a rămâne mari și uscate în același timp.

  • Cum să-ți pierzi grăsimea la spate
  • Scăderea în greutate și umflarea gâtului
  • Dieta ardere grasimi
  • Sus Expertii spun ca nu exista niciun motiv de disperare, oricine poate scapa de kilogramele in plusdar ca nu exista o formula secreta pentru asta.
  • Cum sa scapi in mod eficient de grasimea faciala - Diete, Mananca sanatos

Dacă totuși trebuie să alegeți dacă să vă concentrați mai ales pe pierderea grăsimii sau pe acumularea de masă, nu trebuie să renunțați la masa musculară sau la un agent îngust în aceste alegeri. De asemenea, nu trebuie să numărați calorii sau să vă lăsați mâncarea preferată. Cu alte cuvinte: ai alegeri - în sfârșit.

Poate te-ai gândit că nu va fi niciodată posibil să rămâi muscular fără să ai grăsime. Dar veți vedea că puteți realiza asta cu aceste două strategii.

Fără prea mult efort și fără a fi nevoie să lăsați toată mâncarea preferată. Aici puteți vedea cum funcționează. Așa o faci Recalibrați timp de 10 zile Pregătiți-vă corpul pentru a utiliza grăsimi pentru energie în loc de carbohidrați și opriți toate procesele care facilitează stocarea carbohidraților sub formă de grăsimi. Faceți acest lucru urmând o dietă ultra-scăzută de carbohidrați timp de 10 zile.

Mănâncă 30 de grame sau mai puțini carbohidrați pe zi aproximativ o bucată de fructe sau o porție mică de ovăz.

Toate produsele de amidon sau îndulcitori din mesele dvs. Disciplina ta poate lua o pauză. Vrei brownies sau gogoși? Mergeți pentru asta.

  • Cum să slăbești la 70 de ani
  • Consumatorul raportează cel mai bun supliment de pierdere în greutate
  • Dieta Daneză: studiu de caz, rezultate și efecte colaterale – Ele Mele – Mugur G. Anghelache
  • Pe langa reducerea cantitatii de grasime este vorba si de reducerea cantitatii de apa retinuta in exces in tesuturi.
  • Carbohidratii nu sunt inamicii - XXL Blog Nutrition

Surse bogate în carbohidrați, glicemici, precum acestea sunt alegeri chiar mai bune decât cartofii dulci și orezul. Trebuie să-ți reîncarci rezervele de carbohidrați, să-ți stimulezi metabolismul și să-ți concentrezi gândurile pe altceva și să-ți odihnești. Veți obține cele mai bune rezultate dacă Carb Nite cade într-o zi în care vă antrenați și cu greutăți, așa că încercați să vă planificați bine.

Nu-ți face griji să te îngrași. Mai multe studii au arătat că, tocmai datorită schimbării producției de enzime care are loc în corpul dvs.

Se usucă În acest moment, v-ați convins corpul să se folosească de combustibil în loc de carbohidrați ca combustibil.

  1. Scrisori de slabire
  2. Pierderi în greutate motivele pentru care

Reveniți la meniul pe care l-ați folosit la recalibrare, dar de data aceasta nu trebuie să îl urmați atât de mult. Mâncați 30 de grame de carbohidrați pe zi și apucați un Carb Nite o dată pe săptămână.

Întreținere Acesta este punctul în care veți părea întotdeauna uscat. După ce ai sub 10 la sută grăsime corporală, probabil ai nevoie de două Carb Nites pe săptămână pentru a-ți menține metabolismul și a menține masa musculară.

Atunci ai putea avea primul tău Carb Nite miercuri și al doilea sâmbătă. Reîncărcare carb Mâncați 30 de grame sau mai puțini carbohidrați până la aproximativ În zilele de antrenament, împachetezi carbohidrați din momentul în care termini antrenamentul până te culci.

modalități de a slăbi menopauză

În zilele care nu se antrenează, luați o masă de carbohidrați pe seară. Masa după antrenament Mușchii au nevoie de carbohidrați după un antrenament pentru a-și reînnoi aprovizionarea cu energie și pentru a preveni defalcarea musculară.

Dar dacă lucrați într-o zi de carbohidrați ultra-scăzută, așa cum este descris în programul Carb Nite - sau dacă sunteți ocupat să reîncărcați carbohidrați, dar trebuie să vă antrenați devreme - nu puteți apuca mulți carbohidrați fără a vă pune în pericol programul. Aceste suplimente te pot ajuta să rezolvi această problemă. Vă sfătuim să nu vă antrenați fără ei.

Adevarul despre grasimea abdominala

Reîncărcare carb La fel ca în cazul Carb Nite, dar adăugați 30 până la 50 de grame de carbohidrați cu nivel ridicat de glicemie, cum ar fi Maltodextrina. Reîncărcare carb Pentru a se usca și pentru a construi masa musculară, carbohidratul dvs. După cum sugerează și numele, acest lucru limitează aportul de carbohidrați mai târziu în zi.

Mâncarea carbohidraților după-amiaza sau seara se face dintr-un motiv strategic. Carbohidrații fac ca mușchii și celulele grase să crească - și adesea în același timp.

slăbește în 5 săptămâni

Dar alunecând cu când mănânci carbohidrați, poți chiar să stabilești ce fel de țesut crești. După cum am menționat anterior, Carb Nite poate fi eficient fără antrenament. Pe de altă parte, reîncărcarea carbohidratilor necesită antrenamente de forță pentru a funcționa.

„E sistemul Scapa de Burta potrivit pentru mine?”

Sensibilitatea corpului tău la insulină este cea mai mare dimineața și cea mai mică după-amiaza, ceea ce i-a determinat pe mulți să creadă că ar trebui să fim primii mananca la intretinere pierde grasime consumă carbohidrați dimineața, deoarece nu este nevoie de multă insulină pentru a scădea nivelul de zahăr din sânge.

Problema Problema este că, dacă crești cantitatea de insulină chiar și puțin consumând carbohidrați - 30 de grame sau mai mult este suficient - dezechilibrezi deja capacitatea corpului tău de a arde grăsime pentru restul zilei. Și mai rău este că s-ar putea să te îngrași și din cauza prezenței unui alt hormon - cortizolul. Cortizolul cu hormon de stres va descompune grăsimea toată dimineața, dar combinat cu insulina crescută mananca la intretinere pierde grasime provoca corpul tău să producă noi celule de grăsime.

Pagina principala » Gestionarea greutății » Cum sa scapi de burta dupa 40 de ani Cum sa scapi de burta dupa 40 de ani Umflătura din beliculă, numită uneori "răspândirea de vârstă medie", este o afecțiune greu de evitat atunci când aveți peste 40 de ani. Nu vă place cum arată excesul de greutate în oglindă și ceea ce vă face la nivel intern este chiar mai rău : Vă ridică riscul bolilor cronice. Cu toate acestea, nu sunteți blocați. S-ar putea să vă simțiți mai greu să vă pierdeți grăsimea burții pe măsură ce îmbătrâniți, dar metodele de pierdere în greutate și exercițiile fizice și o dietă calitativă vă pot ajuta să vă reduceți grăsimea abdominală, precum și orice altă greutate care a trecut de-a lungul anilor. Barbatii de toate varstele stocheaza adesea kilograme in plus in burtica lor, dar femeile de varsta fertila tind sa aduca mai multa greutate pe solduri si coapse.

Din aceste motive, ar trebui să amânați aportul de carbohidrați până seara. Aruncați un antrenament de forță chiar înainte de a vă mânca carbohidrații și vă maximizați capacitatea de insulină de a le depozita în celulele musculare și de a lăsa singure celulele grase.

Studiile din revista Journal of Applied Physiology au arătat că antrenamentul de forță permite mușchilor să utilizeze și să păstreze zahărul timp de câteva ore după antrenament - asta înseamnă că va fi absorbit rapid de mușchii pe care i-ați antrenat-o pentru a-i ajuta să se recupereze și să crească. Și ce este cel mai bine?

Cum sa scapi in mod eficient de grasimea faciala

Ajungi să mănânci lucruri gustoase aproape în fiecare zi. Exemplu plan de masă pentru reîncărcare carb: a.

🍀 Mănânci și slăbești. 20 de alimente care nu îngrașă - Eu stiu TV

Păstrați carbohidrații la 30 de grame sau mai puțin timp de cinci sau șase zile și apoi corpul dvs. Începeți să crești De ce și când vei mânca va depinde când te antrenezi într-o zi și dacă este sau nu o zi de antrenament.

Mențineți cantitatea de carbohidrați scăzută - 30 de grame sau mai puțin până după-amiaza. Începeți antrenamentul de forță undeva între și este bine dacă trebuie să vă antrenați puțin mai devreme sau mai târziu, dar acesta este momentul perfect. După antrenament, apucați un shake bogat în carbohidrați și apoi continuați corp subțire de unde să cumpere mâncați carbohidrați până când vă culcați.

Aceleași alimente menționate la Carb Nite pot fi utilizate aici - pizza, înghețată etc. Nu este neobișnuit ca adepții programului să mănânce de grame de carbohidrați și să piardă în continuare grăsime și să crească masa musculară. Mananca la intretinere pierde grasime de dimineață Dacă vă antrenați dimineața, ar trebui să mâncați o cantitate mică de carbohidrați după antrenament și să profitați de suplimente care vă ajută să atingeți insulina maximă, astfel încât să vă puteți recupera din antrenament, fără să perturbați ritmurile hormonale normale de încărcare.

În acea seară, în jurul oreiîți mănânci carbohidrații, dar ar trebui să optezi mai ales pentru sursele mai puțin bogate în zahăr, cum ar fi orezul și cartofii. Zilele de non-instruire În zilele în care nu vă antrenați zilele în care faceți doar cardiovă limitați carbohidrații la o singură masă târziu în zi.

Spune cina sau desertul înainte mananca la intretinere pierde grasime a te culca.

Mai multe despre acest subiect