Scădere în greutate 16 săptămâni, VIZUALIZARE PENTRU SCADERE IN GREUTATE: cristianbudau.ro: JON GABRIEL: Fremdsprachige Bücher

scădere în greutate 16 săptămâni

Cum te poate ajuta dieta să pierzi în greutate? Deși mesajul cheie al articolului este, conform autorilor, că opțiunile eficiente pentru slăbit nu trebuie să presupună obligatoriu monitorizarea drastică a caloriilor sau eliminarea unor alimente din dietă, nu trebuie subestimată optimizarea compoziției chimice a dietei astfel încât să asigure o bună nutrire a organismului.

scădere în greutate 16 săptămâni

Observații și limitele studiului Studiul pilot s-a desfășurat pe o perioadă de 12 săptămâni, rezultatele preliminare urmând a fi validate prin intermediul trial-urilor clinice desfășurate pe termen lung, pentru a determina gradul de reducere ponderală ce poate fi par să nu piardă în greutate prin restricționarea aportului alimentar 16 ore din Studiul nu a fost de tip trial randomizat controlat, ci doar a comparat efectele restricției alimentare temporizate cu cele ale unui grup de control dintr-un trial ce a vizat scădere în greutate, condus de  aceeași echipă de cercetători în Grupul cu pricina a fost instruit să își mențină greutatea corporală pe durata studiului, de asemenea fără a iniția modificări în ceea ce priveșt modul de alimentare sau gradul de activitate fizică.

O altă limitare a acestui studiu, pe lândă numărul mic de participanți, este faptul că aderența la principiile de dietă și aportul alimentar au fost auto-declarate de către voluntari, prin urmare estimările cu privire la intervalul de alimentare, aportul de macronutrienți și deficitul caloric obținut ar putea fi inexacte. Atunci când subiecții unui studiu auto-raportează aportul alimentar, cercetări recente au evidențiat că voluntarii sunt mult mai susceptibili să declare consumul de alimente care sunt considerate sănătoase și dezirabile pentru societate, și să le omită pe cele catalogate drept nesănătoase.

scădere în greutate 16 săptămâni

De asemenea, la studiu au participat adulți cu obezitatesănătoși din punct de vedere metabolic la înrolare, ceea ce înseamnă că observațiile preliminarii, scădere în greutate 16 săptămâni se pot aplica la nivelul populației generale. Scădere în greutate 16 săptămâni limitarea voluntară a aportului caloric nu a constituit unul dintre obiectivele studiului de față, s-a estimat un deficit caloric de circa de calorii, diferența între momentul înrolării și finalul analizei. Cu toate că subiecții cu obezitate erau metabolic sănătoși la începutul studiului, a fost consemnată reducerea presiunii arteriale sistolice cu circa 7 mmHg, acesta fiind singurul parametru metabolic care a prezentat modificări semnificative comparativ cu grupul de control.

scădere în greutate 16 săptămâni

Deși la ora actuală dieta nu beneficiază de o bază solidă de dovezi științifice în ceea ce privește eficiența pe termen lung asupra pierderii în greutate la persoanele sănătoase cu obezitate, trebuie subliniate mecanismele care ar putea conduce la rezultatele preliminarii de scădere ponderală: limitarea aportului de alimente în cea de a doua parte a zilei, când activitatea fizică este mai redusă în cazurile selectate, poate prevenirea alimentării nocturne, se reduce voluntar perioada de ingestie de alimente și consecutiv aportul alimentar și caloric.

Unul dintre dezavantajele acestei intervenții îl constituie lipsa focusului asupra comportamentelor alimentare maladaptative și calității nutriționale a dietei.

scădere în greutate 16 săptămâni

Întrebarea este, asemenea modificări ale statusului ponderal ar putea fi atinse și prin intermediul unei alimentații hipocalorice, echilibrate nutrițional și corectarea obiceiurilor alimentare dăunătoare? Deși supraconsumul de alimente este un factor crucial în apariția obezității, nu trebuie pierdute din vedere și celelalte componente ale boli.

Cum se obtine echilibrul potrivit? Ce pot face femeile pentru a nu acumula prea multe kilograme in sarcina?

Mai multe despre acest subiect